VÄLKOMMEN!
Mitt namn är Emelie och jag är född 1990. Jag har ända sedan jag var liten älskat julen. För 10-15 år sedan var nästan all fokus på julklapparna under granen och att skriva önskelistor. Men ju äldre jag blev, desto mer kunde jag uppskatta allt annat som hör julen till. Musiken, maten, värmen, pyntet, stämningen. Bara för att nämna några exempel.
2011 startade jag den här bloggen och även det här åretkommer Du få följa med mig och se hur jag förbereder mig inför den stora högtiden. Jag kommer baka, ge tips, visa bilder och mycket mycket annat!

Jag hoppas att Du ska trivas hos mig och att jag kan sprida lite julstämning till dig som läser!

G O D J U L !

Kontakta mig: [email protected]

Matmagasinet med julspecial


Igår fick jag med mig en ny jultidning. Det är en mattidning med jultema! Jag har ännu inte läst den, men jag hoppas att jag ska få massor av inspiration till årets julbak. Det som lockar mest till att läsa tidningen är det som står allra längst ner; GOTT MED SAFFRAN, PEPPARKAKSHUS, JULDUKAT. Ett plus är att tidningen endast kostade 39 kronor!


Kommentarer
Lina

Så avundsjuk! Min moster får den tidningen varje månad och har lovat mig att få titta i den när hon kollat klart. Hoppas hon kollar klart snabbt!

DATUM: 2011-10-26 | TID: 08:34:12
Bloggadress: http://www.sagojul.blogspot.com
Jul hos Tess

Vad mysig den ser ut, och 39kr var verkligen ett bra pris!

Sv: Okej, vad synd. Men tack för tipset, ska definitivt spana in det :)

DATUM: 2011-10-26 | TID: 14:02:27
Bloggadress: http://julhostess.blogg.se/
Maria - Passion for heels and fashion

sv: jag har inte planerat något speciellt för idag, det är så tråkigt väder att man knappt vill gå ut :/ själv då? hur är vädret hos dig?

DATUM: 2011-10-26 | TID: 14:09:19
Bloggadress: http://shoemania.se
Marcus Å

Absolut, kan inte dra över ditt nummer till mig på min mail så kan vi komma överens om nått?

DATUM: 2011-10-26 | TID: 15:45:59
Bloggadress: http://slipsens.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback