VÄLKOMMEN!
Mitt namn är Emelie och jag är född 1990. Jag har ända sedan jag var liten älskat julen. För 10-15 år sedan var nästan all fokus på julklapparna under granen och att skriva önskelistor. Men ju äldre jag blev, desto mer kunde jag uppskatta allt annat som hör julen till. Musiken, maten, värmen, pyntet, stämningen. Bara för att nämna några exempel.
2011 startade jag den här bloggen och även det här åretkommer Du få följa med mig och se hur jag förbereder mig inför den stora högtiden. Jag kommer baka, ge tips, visa bilder och mycket mycket annat!

Jag hoppas att Du ska trivas hos mig och att jag kan sprida lite julstämning till dig som läser!

G O D J U L !

Kontakta mig: [email protected]

Dålig uppdatering


Dessa dagar som har gått utan någon blogguppdatering, har känts ungefär som på bilden. Lite ruller om buller och oreda. Men nu idag så känns det bra. Jag börjar äntligen komma in på rätt spår igen.
Dagen idag avslutades med ett supergott julbord tillsammans med trevligt sällskap. Det har även snöat ända sedan jag kom hem. Kanske det blir en vit jul trots allt?


Kommentarer
Elin

Hej!

Saknar dina uppdateringar Emelie. Hoppas du är tillbaka snart :)

Men jag förstår lite hur du känner. Det är svårt att hinna med bloggandet ibland...

Själv är jag just nu så uppe i varv att inte kan sova. Dels beror det nog på lite stress men del också förväntan :)

Hoppas allt är bra med dig! Och God Jul! :) Kram

DATUM: 2011-12-23 | TID: 03:01:39
Bloggadress: http://elinsjul.blogg.se/
Isa NE

Hu mår du då? jag fick inte se din lägenhet :( <3 // puss bella kusin :)

DATUM: 2012-01-05 | TID: 23:41:14
Bloggadress: http://simpleout.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback