VÄLKOMMEN!
Mitt namn är Emelie och jag är född 1990. Jag har ända sedan jag var liten älskat julen. För 10-15 år sedan var nästan all fokus på julklapparna under granen och att skriva önskelistor. Men ju äldre jag blev, desto mer kunde jag uppskatta allt annat som hör julen till. Musiken, maten, värmen, pyntet, stämningen. Bara för att nämna några exempel.
2011 startade jag den här bloggen och även det här åretkommer Du få följa med mig och se hur jag förbereder mig inför den stora högtiden. Jag kommer baka, ge tips, visa bilder och mycket mycket annat!

Jag hoppas att Du ska trivas hos mig och att jag kan sprida lite julstämning till dig som läser!

G O D J U L !

Kontakta mig: [email protected]

Blogs I love

 
Oj så glad jag blev när jag fick veta att jag hade fått en utmärkelse från Our christmas! Det är så roligt att se att det finns någon/några som uppskattar mitt bloggande.
Såhär stod det: "Detta är också en blogg som för mig (Axelina) är ny för i år! Jag älskar hur bloggen ser ut och bilderna är sååå fina och stämningsfulla! En mycket personlig blogg och jag känner att jag ofta kan relatera till det hon skriver. Hon skriver mycket om musik vilket jag älskar!"
 
Reglerna för utmärkelsen är 
1. Tacka bloggaren som gett dig utmärkelsen och lägg ut länken till den som gav dig den.
2. Ge utmärkelsen vidare till fem favoritbloggar och berätta det för dem med en kommentar.
3. Kopiera post it-lappen och sätt den på din blogg.
 
Jag ger utmärkelsen till:
 
It´s christmas: Det är så roligt att det äntligen har dykt upp en manlig julbloggare. Jag gillar sättet han skriver på. Hans inlägg är fyllda med egna åsikter och intressanta observationer, och för varje text jag läser så vill jag kommentera och berätta min åsikt. Jag ser fram emot att få läsa hans blogg det här året. Det känns som att han var det som saknades i julbloggvärlden!
 
Jul i tomteverkstan: Det är verkligen omöjligt att hålla sig borta från denna blogg! Jag blir så inspirerad av hennes innehållsfulla inlägg. Jag gillar att hon visar upp hur hennes juliga hem ser ut, och visar en massa fint pyssel!
 
Elins jul: Det här en otroligt söt bloggare som jag upptäckte förra året, som var mitt första år som julbloggare. Hon skriver om sin vardag och när man läser så märker man verkligen hur mycket hon älskar julen. Trots att hon och jag aldrig har träffats, så känns det som att vi har skapat någon form av vänskap genom våra bloggar.
 
Julmust: Detta är en ny julbloggare för i år. Jag älskar hennes design och mysiga inlägg. Hennes inlägg är fulla av julstämning och det känns som att hennes inlägg är genomtänkta och proffsiga. Ser fram emot att följa henne i jul!
 
Elins julmys: Den här bloggen gillar jag på grund av att den innehåller det jag vill läsa om; egna åsikter, tips och en dos av personlighet. Och självklart en massa, massa jul!


Kommentarer
Sanne

Har aldrig sett en julblogg förut, kul! :)

DATUM: 2012-10-29 | TID: 08:06:57
Bloggadress: http://wronginalltherightways.blogg.se
Karolina - Foto & Sportgalen tjej

SV: Tack så jättemycket! :)
Vad gör du? :)

DATUM: 2012-10-29 | TID: 08:18:23
Bloggadress: http://kaarolinaransed.blogg.se
Julbloggen - Min Vintersaga

Vilken fin bild du fixat ihop med alla headrar!

DATUM: 2012-10-29 | TID: 11:16:49
Bloggadress: http://minvintersaga.blogspot.com
Nathalie

sv; ja men eller hur. Helt amazing :)
kram

DATUM: 2012-10-29 | TID: 12:06:17
Bloggadress: http://nathalies.nu
AMANDA

sv: Ja, dem är skitsnygga! Okej, tack för tipsen :D
Allt bra?

DATUM: 2012-10-29 | TID: 12:13:51
Bloggadress: http://amandaavebjork.blogg.se
fanny

Vad kul utmärkelse. Den förtjänar du! Jätte mysig blogg!
Svar: Jasså, den är rätr bra faktiskt! Inte en favorit, men sevärd!:)

DATUM: 2012-10-29 | TID: 14:18:38
Bloggadress: http://blanchettleaf.blogspot.se
Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaaa :D

DATUM: 2012-10-29 | TID: 17:22:22
Bloggadress: http://beattriicee.blogg.se
julmust.blogg.se

Tack så jätte mycket, blev riktigt glad! :} Kika in på min blogg så har du faktiskt fått litet tillbaka! :}

DATUM: 2012-10-29 | TID: 22:32:22
Bloggadress: http://julmust.blogg.se/
Elins jul

Fina fina Emelie - tusen tack! Du är så go! Och jag känner precis likadant. Kommer sno din idé en dag och göra som du. Länka till andra bra julbloggar och skriva om er. Du gjorde min dag ska du veta!

SV: ja det känns kul. Har dock inte fått ihop mer än fem paket än men det är ju en månad kvar tills 1 december och nu i veckan blir det en tur till Ullared tror jag. Känns lite dubbelt dock för det är höstlov, kommer säkert krylla av folk. Men det är ju just därför jag har möjlighet att åka också.

Låter som en bra helg tycker jag! Skönt att hinna med träning. Själv flyttade jag hem efter att ha passat en kompis lägenhet en vecka och fick gjort en massa änglar till mitt företag. Ikväll är det smyckesparty hos en bekant.
Stor kram!

DATUM: 2012-10-30 | TID: 11:15:28
Bloggadress: http://elinsjul.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback