VÄLKOMMEN!
Mitt namn är Emelie och jag är född 1990. Jag har ända sedan jag var liten älskat julen. För 10-15 år sedan var nästan all fokus på julklapparna under granen och att skriva önskelistor. Men ju äldre jag blev, desto mer kunde jag uppskatta allt annat som hör julen till. Musiken, maten, värmen, pyntet, stämningen. Bara för att nämna några exempel.
2011 startade jag den här bloggen och även det här åretkommer Du få följa med mig och se hur jag förbereder mig inför den stora högtiden. Jag kommer baka, ge tips, visa bilder och mycket mycket annat!

Jag hoppas att Du ska trivas hos mig och att jag kan sprida lite julstämning till dig som läser!

G O D J U L !

Kontakta mig: [email protected]

Min andra jultidning


Tidigare idag sa jag ju att jag skulle köpa Isabellas tidning som hade jultema. Och det gjorde jag idag också! Jag har inte hunnit kolla igenom den ännu, men den kostade 49 kronor så jag hoppas att den är värd pengarna.
Nu har jag för övrigt semester i en vecka. På söndag åker nämligen jag och min familj till Egypten och blir borta i en vecka. Det ska bli hur skönt som helst! Jag ska visa er sedan vilken bok jag ska ha med mig och läsa där borta. Ni kan ju gissa vad temat för boken är...?


Kommentarer
Johanna

Svar: Love Actually!

DATUM: 2011-10-13 | TID: 21:42:15
Bloggadress: http://www.johannasjulblogg.blogspot.com
Amandas jul

Jag måste nog åka iväg på jakt efter Isabellas i helgen! :) Hoppas du får en kanonvecka i Egypten!

DATUM: 2011-10-13 | TID: 22:04:02
Bloggadress: http://amandasjul.blogg.se/
jennygsjul

Haha båda dom där jultidningarna tittade jag på idag och tänkte köpa i morgon när jag ska handla xD Har väntat på dom allt för länge!!

DATUM: 2011-10-13 | TID: 23:43:41
Bloggadress: http://jennygsjul.blogg.se/
Emelie

Sv: Den var jättebra! Isabellas julnummer innehöll massa roligt som småpyssel och roliga idéer, lite roligt godis och mat lätt värd pengarna! :)

DATUM: 2011-10-14 | TID: 13:08:19
Bloggadress: http://julitomteverkstan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback