VÄLKOMMEN!
Mitt namn är Emelie och jag är född 1990. Jag har ända sedan jag var liten älskat julen. För 10-15 år sedan var nästan all fokus på julklapparna under granen och att skriva önskelistor. Men ju äldre jag blev, desto mer kunde jag uppskatta allt annat som hör julen till. Musiken, maten, värmen, pyntet, stämningen. Bara för att nämna några exempel.
2011 startade jag den här bloggen och även det här åretkommer Du få följa med mig och se hur jag förbereder mig inför den stora högtiden. Jag kommer baka, ge tips, visa bilder och mycket mycket annat!

Jag hoppas att Du ska trivas hos mig och att jag kan sprida lite julstämning till dig som läser!

G O D J U L !

Kontakta mig: [email protected]

Hittat en till jultidning!


Idag var jag tvungen att gå över till ICA för att inhandla lite frukost. Allt var ju helt slut i kylskåpet! Jag passade även på att kolla om det kommit några nya jultidningar, och det hade det gjort! Jag bestämde mig för att köpa "Drömhem & trädgård" som såg väldigt inbjudande ut. Jag har kollat igenom den lite snabbt och den var verkligen supermysig. Jag hittade jättefina skålar från Indiska som jag nog ska passa på att köpa!


Kommentarer
Sandra T ♫♪

tack för förslagen :)

DATUM: 2011-10-24 | TID: 21:06:32
Bloggadress: http://sandramusic.blogg.se/
Marcus Å

Du har bra tips! Kanske köra en intervju? :)

DATUM: 2011-10-24 | TID: 21:45:07
Bloggadress: http://slipsens.se
Natalie ss Rantanen

Svar - Jo men visst är det de! Älskar ju att dansa så är ju perfekt och om man har en tränings kompis så är det ju bättre än perfekt! :)

DATUM: 2011-10-24 | TID: 21:57:12
Bloggadress: http://nataliessrantanen.blogg.se/
Lisa

Är fortfarande besviken för att den inte fanns på pressbyrån (av alla ställen) så jag måste ta mig till nån butik i helgen. Denna jultidning brukar vara bäst, eller har varit senaste åren!

DATUM: 2011-10-28 | TID: 19:31:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback